فارسی
English
جستجو
میزهای نهارخوری که تغییر چهره می‌دهند
در بسیاری از آپارتمان های کنونی فضای داخلی خانه محدود است و شاید برخی از افراد نتوانند فضایی را در خانه به عنوان محدوده ناهارخوری انتخاب کنند. اما از آن طرف هم، طراحی های وسایل و مبلمان منزل نیز تغییر کرده است و افراد‌‌ می‌توانند انواع وسایل کم جا را برای آپارتمان های خود انتخاب کنند. یکی از تغییرات جالب در این حوزه به میزهای ناهارخوری مربوط است. قدیم ها، میزهای ناهاخوری اصولا چوبی و بزرگ بودند و قسمت رویی میز به قدری بزرگ بود که باید حتما چند نفری آن را جا به جا‌‌ می‌کردند. اما به مرور، مدل های ظریف تر با جنس های مختلف نیز وارد بازار شدند. در سال های اخیر نیز مدل های تغییرپذیر طراحی شده اند که‌‌ می‌توانید وقتی مهمان دارید آنها را باز و وقتی ندارید، آنها را جمع کنید.
این نوع طراحی برای وسعت بخشیدن به فضای خانه بسیار کمک‌‌ می‌کند. 
1.    این میز نهارخوری که بیشتر به جزیره کوچکی برای آشپزخانه شبیه است یکی از ایده های جالب برای میزناهارخوری تغییرپذیر به شمار‌‌ می‌رود. این میز علاوه بر اینکه به صورت کشویی و تاشو باز‌‌ می‌شود و فرمت یک میزغذاخوری کامل را به خود‌‌ می‌گیرد، برای قرار دادن وسایل موردنیاز روی آن نیز کشوهایی دارد. در این کشوهای باریک‌‌ می‌توانید قاشق و چنگال، دستمال سفره و ... را نگهداری کنید.
وب سایت کاکتوس سبز
2.    این میز غذاخوری گرد چندمنظوره است. به این معنا که وقتی قصد میل کردن غذا روی آن را ندارید،‌‌ می‌توانید به صورت نصفه آن را باز کنید و در گوشه دیوار به عنوان میز کار برای انجام کارهای نوشتاری یا کامپیوتری بهره بگیرید. با باز کردن کامل آن نیز یک میز گرد در اختیار خواهید داشت.
وب سایت کاکتوس سبز
3.    این میز نهارخوی چند منظوره نیز طراحی بسیار کاربردی و جالبی دارد. در قسمت میانی آن، قسمت چوب‌پنبه ای اضافی و توکار وجود دارد که‌‌ می‌توانید از آن در شکل های مختلف بهره بگیرید. آن را ایستاده قرار دهید تا دو قسمت میز از وسط از هم جدا شوند، به صورت جمع روی میز آن را تنظیم کنید تا فرمت پله ای پیدا کند. یا آن را نیز باز کنید تا باعث بلندتر و بزرگ تر شدن میزناهارخوری بشود.
وب سایت کاکتوس سبز
4.    این میز به ظاهر کوچک و ساده، طراحی هوشمندانه بسیار جالبی دارد. در قسمت زیرین میز، پایه ها طوری طراحی شده اند که قابلیت باز شدن دارند. در قسمت بالایی نیز چوب ها به شکل آکاردئونی در کنار هم جمع شده اند و در زمان مورد نیاز، باز و باعث بزرگ شدن میز‌‌ می‌شوند.
وب سایت کاکتوس سبز
5.    این میزناهاخوری علاوه بر اینکه باز و بزرگ‌‌ می‌شود،‌‌ می‌تواند میز بیلیارد هم باشد و موجب سرگرمی شما و مهمانان بشود.
وب سایت کاکتوس سبز
6.    میزهای مخفی یکی از بهترین ایده های مبلمان در آپارتمان های کوچک است. در ظاهر تصور‌‌ می‌شود در این خانه فضا و میزناهاخوری وجود ندارد. اما با باز کردن میز دیواری، فضایی برای صرف غذا در اختیار خواهید داشت. این ایده برای واحدهای کوچک بسیار هوشمندانه به نظر‌‌ می‌رسد.
وب سایت کاکتوس سبز
7.     این آینه بسیار زیبا که روی دیوار مشاهده‌‌ می‌کنید، در واقع یک میز غذاخوری ساده و کاربردی است. خیلی راحت آینه را از روی دیوار بردارید، پایه های آن را باز کنید و همچون یک میز ظریف آن را در محل دلخواه قرار دهید. با چیدن صندلی ها در اطراف میز، یک فضای غذاخوری زیبا در اختیار دارید.
وب سایت کاکتوس سبز
8.    این  کاناپه به ظاهر غیرراحت اما شیک و دوست داشتنی، میزناهاخوری نیز هست و صندلی ها را نیز در دل خود مخفی کرده است.
وب سایت کاکتوس سبز
9.    کمدی که میز ناهاخوری هم‌‌ می‌شود. این میز به صورت کشویی و تاشو به اندازه یک میزغذاخوری شش نفره باز‌‌ می‌شود و‌‌ می‌توانید به راحتی از مهمانان خود پذیرایی کنید.
وب سایت کاکتوس سبز
10.    این کنسول ساده ای که در گوشه دیوار ملاحظه‌‌ می‌کنید در واقع یک میزناهاخوری بزرگ است که پذیرایی تا حداکثر  8 نفر را پشتیبانی‌‌ می‌کند.
وب سایت کاکتوس سبز
11.    این بلندترین میز غذاخوری تغییرپذیر است که شاید تاکنون دیده باشید. این میز از دو متر و ظرفیت ده نفر تا 5.8 متر قابل بزرگ شدن است.
وب سایت کاکتوس سبز
12.    نمونه زیر نیز یک میز ناهار خوری با قابلیت تغییر‌‌ می‌باشد که با استفاده از ریل و لولاهای تاشو به راحتی‌‌ می‌توان آن را جمع کرد تا جای کمتری اشغال کند.
وب سایت کاکتوس سبز
13.    با بستن و کنار گذاشتن این میز ناهار خوری کم حجم ,‌‌ می‌توان فضای بیشتری برای اتاق پذیرایی ایجاد کرد.
وب سایت کاکتوس سبز
تمامی حقوق این سایت برای شرکت صنایع کاکتوس سبز محفوظ است
cactus-sabz.comcactus-sabz.com - زشزفعس-سشذظ.زخئ - صصص.زشزفعس-سشذظ.زخئ