فارسی
English
جستجو
درون دریل چکشی / شارژی
شاید شما در کارگاه یا خانه‌ی خود دریل های شارژی داشته باشید و علاقه‌ی زیادی به باز کردن و بررسی محتویات داخلی این دستگاه داشته باشید.در این مطلب به ارائه‌ی عکس هایی از محتویات داخلی یکی دریل شارژی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

دریل چکشی / شارژی DCD985M2 دیوالت

دریل چکشی DCD985M2 اکنون جایگزین مناسبی برای مدل های قبلی مانند DCD985L2 می‌باشد.اما تفاوت های  این دو مدل در چیست؟!
در کلیات و شکل ظاهری این دو مدل تقریبا شبیه به هم هستند اما DCD985M2 با باتری 4 آمپری و بسته بندی جدید و 33درصد کارایی بیشتر در زمان کار با دستگاه ، انتخابی بهتر برای خرید می‌باشد .وزن این دستگاه با باتری به حدود 2.3 کیلوگرم می‌رسد.شرکت دیوالت توانسته است با ارتقا این دستگاه از 18 به 20 ولت ، وزن آن را تا 450 گرم کاهش دهد.

کلاچ 22 حالته در این دستگاه حق انتخاب بیشتری را به شما برای تعیین میزان فشار برای بستن پیچها را میدهد.

توضیحات بیشتر :

دیوالت یک شرکت آلمانی معتبر در دنیاست که ابزار حرفه ای با طراحی صنعتی بسیار خوب ارائه داده و چند سالیست که در ایران و در کنار نام های دیگر آلمانی همچون بوش رخ نمایی‌‌ می‌کند.

قیمت :

این برند جزو مارک های گران در بازار ایران بشمار میاد که البته تا حدودی به حق هست . رنج قیمت دریل های شارژی این برند در ایران بین 550 هزار تومان تا 2.2 میلیون هست که با تلرانسی کمتر از 10% قابل تهیه در بازار هست .‌‌ می‌تونیم به قیمت هایی همچون 550/720/780/860/995/1750 هزار تومان اشاره کرد . ( تاریخ استعلام قیمت : خرداد 93 )

گشتاور :

گشتاور از جمله عوامل مهم انتخاب دریل شارژی هست که بر حسب نیوتن متر بیان شده و رنجی ما بین 40 الی 56 و بیشتر رو شامل میشه . در واقع مقدار نیروی چرخشی که دریل‌‌ می‌تونه وارد کنه‌‌ می‌تونه تعریفی از گشتاور باشه .

باتری ها :

هنگام خرید ، باتری بصورت تکی و یا دو تایی همراه با جعبه و شارژر و متعلقات فروخته میشه . مقدار ولتاژ هم ما بین 10.8 الی 24 ولت هست که‌‌ می‌تونیم به 10.8/12/18/24 اشاره کرد. امکان خرید بصورت تکی هم هست .

قطر مته :

قطر مته هم با توجه به توع کاربرد شما باید مورد توجه قرار بگیره . معمولا رنج این عدد ما بین 1.5 تا 22 میلیمتر هست .

وزن :

نیاز به توضیح نداره . مسلما هر چه وزن کمتر باشه کارکردن با دستگاه راحت تر هست . رنج وزن این برند هم عددی ما بین 1.9 تا 4 کیلوگرم هست .

دور در دقیقه :

این مدار بر حسب RPM بیان شده و عددی ما بین 400 تا 1400 دور در دقیقه هست . البته این دور در همه‌ی دریل های این برند قابل تغییر هست .
تمامی حقوق این سایت برای شرکت صنایع کاکتوس سبز محفوظ است
cactus-sabz.comcactus-sabz.com - زشزفعس-سشذظ.زخئ - صصص.زشزفعس-سشذظ.زخئ